Saturday, March 12, 2011

MINGGU INI

Minggu ni aku sangat bz. haha. maaf. bukan bz. tapi messy. tau tak. kadang-kadang untuk dapatkan perubahan tu, kte perlukan satu anjakan yang sangat sedikit. yup. sikit pn jadilah. sbb yang sikit tu, yang ada kuasa utk mengubah. so, dun be hesitate to change! dis week, mcm hampeh! everything went wrong! demam, pendrive hilang, and etc... paling aku tak boleh bla, terpaksa bayar ganti rugi buku calculus library yang dah nak reput tu, smp rm200. mak aih. cekik darah pny admin! but then, there's must be a silver lining behind everything kan? ade la tu hikmah kat mne2.. sabo je lahhh....dan kepada delegasi baru HIMMAT, selamat menjalankan tugas. semoga komited dengan tanggungjawab masing2. our wish is ur command. jangan cakap je nakjaga kebajikan tapi habuk pn tade. penat kami undi walaupun undian tak memihak kepada certain2 manusia yang saya inginkan. tape lah. adat lah tu. tak vote pn tapeeee... nseb bek aku tak masuk. kalo tak, dah sah2 kne KALAH TANPA BERTANDING. oke. masa panjang lagi. kalo ade rezeki, aku join jugak HIMMAT ni.we'll see. and again. a big round applause utk jentera baru pentadbiran HIMMAT. u guys rawk!

p/s: malam ni silat. mintak2lah tade training! im totally wear out!

No comments:

Post a Comment