Sunday, March 4, 2012

New Hair, New Resolution.

Rambut baru, I just cut my hair ! Haha, terasa lain dan kadang kadang rindu pulak kat rambut lama. Hmm. Kata orang, once the girl cut her hair, dia dah move on to another phase of life. Entah lah. Aku tak rasa pulak yang aku tengah ber'moving' to another phase. Just terasa yang diri ini bukan lagi budak-budak apatah lagi remaja hingusan yang cepat nak terasa hatilah, so on and so forth.

Kekuatan aku datangnya dari Allah, so tak kesah lah orang nak mengata apa. Aku berubah bukan sebab nak nama aku dicanang merata ceruk. Cukuplah Allah tahu aku ikhlas. Well, kalau ikhlas, tak post lah pulak kan kat blog. Lantak, bukan ada orang baca pun.

Its getting late. Im still into my assignment. Orang lain dah nak siap, aku baru nak start paham soalan number 1. Tape, pengorbanan untuk mendapatkan sesuatu yang baik di hari muka itu penting. Should be stop here, guys ! Nak mengarang atas paperwork pulak. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment