Friday, May 4, 2012

Randomness, haha !

I only have less than one hour before the clock struck at 4. Lapar, tak makan lagi. Somehow i start to crave for nasi ayam kat Old Town tu. Hahaha, tapi sapa nak bawak kan. Dah lah nak hujan ni. Hmm. I love rain. The smell of rain makes me rasa nak tido. Last nite i got nosebleed. So dramatic. I told bi, and he asked me to  rehat. Haha, I didnt take his advice, in fact, I staying up last nite, watching Running Man. Err, sorry guys, who are fond to that series, they didnt catch my attention. Boleh lah setakat nak gelak tapi jiwa aku bukan untuk layan drama korea.  I had once watched a korean drama before, Bad Guy. Ha tu jela yang memang aku suka gila tengok sebab ada thrill, romantic plus family bonding. Im a serious person, so cerita macam Running Man tu better simpan dulu. Hahaha. I got plenty of works to do actually. Tapi sempat lagi kan nak update. This is for Mr.B. Dia nak sangat baca blog I kan.... So since he is away 2-3 hari ni, I have to make a report lah konon. And again, today is not a productive day. Rasa macam unlucky day giteww. I just bumped into kak ila just now. Dia baru balik dari kenduri kawen ex coursemate. (Mr.Bi must know them). Then saja lah tegur kan tapi the things that came out from my mouth tu secara tak sengaja telah menyakitkan hati kak ila. Well, its my bad too. Kak ila had just lost his boyfriend two months ago. Supposed to be aku tak boleh tanya dia macamtu. It okay kak ila. Ayna faham, and i didnt blame for you feeling upset. Dah memang sensitif pun kan issue tu. Ayna mintak maaf kak ila..

Okay this post is going to be random. No specific issue(s) will be discussed ! Hahaha. So its time to sleep. Mr.B dah lama melayang ke alam mimpi. I bet he miss me so much. *hugs. Tadi I was about to sleep. Sebab boring sorang sorang kat bilik. I hug my baby Atif (Mr.B) know what it is. Terkejut mak bila kat teddy bear tu ada kumbang besaqqqqq gila baq ang ! Sepantas kilat aku baling teddy ke dinding. *Sorry bi, ketakutan mengatasi segala galanya. Dalam hati aku duk menyumpah seranah kumbiang tu. =_=. Sampai sekarang, kumbang tu still lagi ada dalam bilik ni, tapi I dun even know where it is. Baby Atif is already being picked up by me, as me love to cuddle him. Him him him !

I think Mr.B cannot get thru this long written post. I bet he hates reading. Hahaha. Gudnite. Assalamualaikum. :)

No comments:

Post a Comment